Das Treppenhaus


Visste ni förresten att jag har världens finaste trapphus?

Här ser ni mig i spegeln som är lokaliserad precis utanför vår dörr.
 Lägg gärna märke till den fantastiska kamelduken.



Den käre dörren :)


Den här byrån står på en någon ostrategisk plats, nämligen precis utanför vår dörr
så att man inte helt och fullt kan öppna den, men tavlan är åtminstone fin..


En tavla, kanske är det Die Frau när hon var ung, kanske är det bara en tavla


Tredje våningen bor vi på


Ett urval av de tavlor som hänger längs väggarna



En fin filttavla som föreställer min blivande man :)


Plastblommor i alla hörn, det är viktigt det!


Kaktusar är extra viktigt att ha högt upp på hyllor som ingen kan nå :)


Bambi hänger på väggen :)


Är die Fraus trapphus inte ljuvligt så säg ? Och som ni ser är det hela mycket modernt inrett :)


Kommentarer
Postat av: Sofia Berglund

oerhört vackert verkar det Åsa! ;D Jag hittade lite bilder på oss sen vi va ute o åkte pulka på eran gräsmatta och stod i bäcken :D haha , och lite andra bilder där vi ligger och ålar oss på golvet bland annat! :) när kommer du hem hit då???

2009-12-01 @ 19:43:02
URL: http://sberglund.blogspot.com
Postat av: Veronica

Måste vara det hittills finaste trapphuset jag sätt på länge!



Svar: Ah, I see. Jag var lite inne på volontär i Tyskland. Har bara inte hittat det rätta än. Så jag bestämde att åka som Au Pair istället, så jag åker redan i Januari. Blir intressant!

2009-12-01 @ 22:14:32
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: FRIDA KANSKE

design i all ära

2009-12-02 @ 01:08:36
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: la mamma

Vilket skojigt museum du bor i, Åsa! :)

2009-12-02 @ 10:28:07
Postat av: Bergis

Mer bilder på åsa å färre bilder på smaklösa prydnadsföremål vore trevligt ;)

2009-12-02 @ 13:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0