Elin stannar hos Tiger för barnens skull


En liten förklaring verkar vara på sin plats då det framkommit att en av mina många läsare saknar hjärnceller. Jag vill inte peka ut någon och låter därför denna person vara anonym.

Jag gör adventsbloggen på uppdrag av jobbet. Det är alltså Evagelisches Jugendwerk Blaubeurens årliga adventskalender som i år görs av mig och är i form av en blogg. Jag har gjort designen och jag sköter den, därav den fina snöfyllda headern och tja ni vet det allmänna snygga utseendet. Men det är inte mitt nya hemliga fritidsintresse att fråga tyskar vad de tycker om julen.


Kommentarer
Postat av: FRIDA K'anSKE

heheheheh- oj. vad utlämnad jg känner mig nu :(



jaja



här är mina svaR:



ÄR DU FÄLRÄKSRLA.... (förälskad)??? VISA DÅ VIDSA VIDA VISA!!!



öh sen så. kom njag nyss på att ddu var med där hahahah jka. alltså. nakenbilder ja!! och det var den gången vi smsade torsten och oscar nåt. och sen skrev vi / sexy mama



HAHAH BRA HUMOR

2009-12-11 @ 11:58:44
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0