En bra morgon

En morgon är bra när man börjar den med att dricka varm choklad och äta äggmackor. En morgon är ännu bättre när man fortsätter den med att cykla bort till kontoret och titta på live-sändningarna från Bruksvallsoppet där man kan se på sina bröder som skidar fram i spåren :)


 

Igår var jag inne i Ulm med den där tjejen från språkkursen som jag nämnde här. Hon är jättetrevlig och det var en massa annat folk från en sammanslutning av engelsspråkiga människor i Ulm där så det var kul och väldigt skönt att faktiskt förstå vad alla sa hela kvällen. Även om medelåldern var strax över 35. Men vi var två "ungdomar" där så jag klagar inte.  Problemen kom sedan när jag skulle hem, jag hade kollat upp mycket ordentligt när det sista tåget gick hem. Men ack, man ska alltid läsa det finstilta. För hör och häpna det var inte alls ett tåg utan en buss. En buss som visst bara gick fram till den sista oktober.. det blev till att betala 30 Euro för en taxi hem.


Kommentarer
Postat av: la mamma

Ja visst var det kul att se? Torstens lockar fladdrar så fint när han åker :)



2009-11-16 @ 13:24:56
Postat av: Simon

Möööö! Gick det bra för bröderna dina? :D



/ En Simon som sitter och ska designa en EVS-broschyr på 1,5 timme. Jättelätt, no problem!

2009-11-17 @ 12:30:05
URL: http://simonsjostrom.se/spanien
Postat av: Fadren

Du kom ganska lindrigt undan då.

Jag körde på en kant och får punga ut med närmare 4000 för två nya vinterdäck :(

2009-11-17 @ 14:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0