En termos te och en önskan

I morse vaknade jag klockan ett, det var min rumskompis och inte jag som insisterade på att vi skulle stanna ute till halv fyra i går. Tydligen gör man så i Argentina, nå nästa helg gör vi det på mitt vis och går och lägger oss klockan elva. Nå, nu sitter jag här på kontoret med en termos te och min dator. Utanför fönstrern är det redan mörkt. Klockan är halv sex. Snart ska jag cykla hem genom det mörka Blaubeuren för att laga middag. Risken är stor att jag får göra det själv för min rumskompis äter vanligtvis inte på helgerna. Jag ska laga tortillini tror jag. Tortillini är gott :)

Dagens önskningar: Att män över 30 slutar bjuda ut mig på middag.


Kommentarer
Postat av: herreiskövde

haha lät ju riktigt roligt att vara ute tills halv 4 fast man inte vill det :P Jag skulle gärna prova det :O du får väldigt gärna vara min guide Åsa,låt oss diskutera dessa möjligheter över en middag....jag bjuder :)

2009-11-12 @ 01:42:51
Postat av: Asa

Martn, Martin, Martin. Du är så välkommen att bjuda mig på middag! Du är ju varken 30+ eller tysk. Kom hit genast så äter vi! :D

2009-11-12 @ 09:59:35
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/
Postat av: Fadren

Hoppas jag kan få dispens fast jag visst passerat de 30... :)

2009-11-17 @ 14:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0