Fira din jul med Lidl ! :D

I detta nu sitter jag på kontoret. Hur häftigt är jag inte? Jag har ett kontor! Nå, det var inte därför som jag besvärar er med ännu ett inlägg.  Nej då, jag ville bara berätta för er att Lidl har tagit fram julskyltningen. Nu. I oktober. Och ja, jag har handlat på Lidl. Förlåt, det ska inte upprepas. För kom igen, inte ens i Tyskland är det okej.


Förresten så sitter min rumskompis i rummet bredvid mig, hon arbetar. Och medan hon gör det så lyssnar hon på julsånger. Kanske ska jag gå till Lidl och köpa en chokladkalender åt henne :)

Kommentarer
Postat av: Charlotta Cleman

Men ÅSA! Lidl! Det trodde jag inte om dig! Det är nästan värre än åka motorcykel utan hjälm på Autobahn.

Hoppas du inte bränt dig på den där kastrullen. Så fort jag läst om den började jag virka grytlappar! Men som du vet så är min högerhand inte så samarbetsvillig.Vielleicht wird es ein Weinachtsgeschenk ...

Grüsse deine Zimmergenossin herzlich. Ich glaube das sie ein nettes Mädchen ist.

Ich wünsche dir alles Gute. Tschüss, liebes "Kind.

Oma



2009-10-05 @ 21:49:00
Postat av: Mona

Hej Åsa, skönt att se att du kommit fram och hunnit handla på Lidl (jag kan tänka mig att åka utan hjälm också;-). Eget kontor låter också bra...jag skulle också vilja åka till Tyskland! Ta det lugnt med gasspisen - klyftig tjej du är som bad om brandalarm :-) Vi höres

2009-10-06 @ 13:16:40
URL: http://www.ungisundsvall.se
Postat av: Simon

Ja, det tog ju lång tid innan de tyska lågvattenmärkena började användas.. Vad står näst på tur? :(

2009-10-06 @ 15:28:25
URL: http://simonsjostrom.se/spanien
Postat av: la mamma

Goddag, det här är Ragnar, han jobbar på kontor. Han fyller trettiofem i vår och har fyrtiotre i skor. "Tänk om man vore tio, eller kanske bara sju. Då skulle man va ute och leka nånting nu." Så brukar Ragnar tänka, där han sitter på sitt kontor, för han är faktiskt farbrorn som inte vill bli stor. :D



2009-10-06 @ 16:14:31
Postat av: åsenen

Det är inte ett eget kontor, det är ett delat kontor.. :(

2009-10-06 @ 18:38:54
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/
Postat av: zu Oma

Oooooma :) Jag ska inte handlar på lidl mer! Och nej det är inte värre än att åka motorcykel utan hjälm på Autobahn, det är det faktiskt inte ;) :) Und menie Zimmergenossin ist sehr Nett :) Tschüs libes Oma :)

2009-10-06 @ 18:44:29
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0