Die Käsehobel

: Osthyvlarna

Igår var jag för sista gången på Monas Ung-i-Sundsval-kontor och sade adjö till henne och Simon. Det skulle väl ha varit ett möte antar jag men vi hade inte så mycket att mötas om, det mesta är helt klart för min del. Jag erhöll dock tre osthyvlar vilka Mona föreslog att jag skulle ge till tyskarna. Så sedan gick jag runt på stan med tre oshyvlar i handen. Men det kan det ju vara värt, jag menar vad är några konstiga blickar jämfört med den översvallande glädje som mina presenter kommer att frambringa. Just det, ingenting :') Det kändes hur som helst väldigt konstigt att kramas och säga adjö för sista gången. Nu är det hela klappat och klart liksom.


Lägg märke till den lilla rosa kaninen.

Kommentarer
Postat av: Simon

Hahaha. Vilken sågning av Monas fina presenter.

2009-09-25 @ 04:53:00
URL: http://simonsjostrom.se/spanien
Postat av: Åsa

Meeen inte alls någon sågning ju :( :( Osthyvlar är exotiskt i Tyskland om än lite lika exotiskt som i Spanien. Och Orelise är sydamerikan, hon ska få en osthyvel av mig :)

2009-09-25 @ 13:20:58
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0