Panikångest

Hjälp.

I morgon klockan 08:11 går tåget till Arlanda. Det är första etappen. Sedan ska jag placera mig i en flygande plåtlåda som ska kasta mig och sig själv rakt upp i luften. Säkerligen kommer vi att ramla ned igen. OCH min väska har två kilos övervikt.

Hur ska Kempessyrra klara sig utan Kempe? Och hur ska Anders klara sig utan Jörgen?

Hur ska jag klara mig utan min underbara kör och alla fantastiska körtjejer som förgyllt mina onsdagar och lärt mig sjunga fast att jag en gång i tiden inte vågade ta en ton utanför duschen? (Sundsvallskören SjUng är i detta nu en körtjej kort. Alla är välkomna att fylla platsen!)

Och kvartersteatern, vad gör jag om jag inte får min uppmärksamhet genom att stå på scenen? Då måste jag ju bete mig som en tok för att få den på annat håll. Funkar det inte så?

Jag vet inte. Jag vet inte.

Nej, jag får ju ångest.


I'm sad to say I must be on my way
So buy me beer and wiskey 'cause I'm going far away


(Strunta i den uppmaningen förresten, väskan är ju redan överfull)

Kommentarer
Postat av: Simon

Fy vad fort det där gick! Jag får nästan ångest av att läsa det här. Men jag önskar dig all lycka på flyget. Ditt tåg till Arlanda går om fyra minuter för övrigt.



Sen måste du berätta vem på ST du mailade din bloggadress också!

2009-10-01 @ 08:08:19
URL: http://simonsjostrom.se/spanien

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0