Askmolnet från Eyjafjallajökull

Och just ja, så var det ju det där jävla askmolnet också.
Jag skulle ha fått besök av den gode Viktoria i fredags. Det gick ju bra!!! :(

Trodde att det var en skämt först. Det var det ju inte.

Hahah även att vulkanjäveln heter Eyjafjallajökull. Nåja, jag antar att jag egentligen tycker att det är ganska coolt och i all hemlighet önskar att detta fortsätter i minst ett år. Folk förstör miljön genom att flyga som dårar anyways. Ta tåget, Mensch!

Sen finner jag det också väldigt amuserande att läsa alla dessa snyfthistorier om människor som strandats på olika platser... Men grina rå! Skärp er nu. Tidningar ska förmedla nyheter, inte tjata om veka människor som måste stanna i Thailand.

Kommentarer
Postat av: la mamma

ja alltså, det finns ställen jag rätt gärna skulle bli strandad på .. ;o)

2010-04-21 @ 16:27:07
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/
Postat av: Fadren

Alltså "amuserande" platsar som veckans ord - helt klart. Jag är brädad!

2010-04-26 @ 21:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0