Besök!

Nu kommer min far snart på besök. Han kommer att tro att jag har en mycket ordningsam och fin lägenhet. För idag har jag städat. Som om att det kommer att kunna lura honom...

Idag är det långfredagen också. Eller Karfreitag som man säger om man är tysk. Och igår deltog jag i en gudstjänst för första gången på 100 år och läste en text på tyska för tyskarna. Fick beröm för min betoning trots att jag höll på att avlida av nervositet och trots att jag inte riktigt visste vad jag gjorde där.

nåja, ska gå och sno pengar ur kafékassan nu :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Glad påsk och hälsa far din! Jag skulle ju skickat med honom stavmixern, men så kom vi på att flygbolaget kanske skulle klassa den som ett vapen, och det vore ju inte så käckt kanske ...

2010-04-03 @ 13:11:21
Postat av: frida

HHAHAHAHAH FICK DITT KORT<3<3<3<3<3 HAHAHA ASFINT. ge mig din address!!!!!!

2010-04-09 @ 21:43:47
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0