Ernst Billgren

Jag sitter med jackan på och ser ut som Erns Billgren i mina nya EU-betalda glasögon. Hej -5.25 och halvblind. Vem fan är Ernst Billgren förresten, och varför känner jag mig så lik honom?. Goolgar Jaha, så ser han ut vi var ju verkligen inte ett dugg lika. Han hade ju inte ens glasögon.

Jag håller på att designa en ny Freitagskino-flyer men jag vill mest bara grävas ned i en grop och täckas av varm sommarsand.

Försökte förövrig tala om för min pojke att det är för att jag har PMS som jag försökte tända eld på honom med Orelis tändare igår. Han hajjar inte grejen.

Ge mig en metafor och låt mig omhuldas av dess uppkäftiga visdom.

Adjö då Ernst



Kommentarer
Postat av: Moster

Alltså ... det där med att förklara PMS kan du lägga ner ... dom (pojkar, män, you name it...) dom fattar inte grejen...aldrig... någonsin. Tro mig, jag har försökt förklara. Fast det är klart, att tända eld på dom med tändare är iofs något jag aldrig har försökt.

2010-04-03 @ 13:10:07
Postat av: Asa

Bespara dig det försöket. Det funkade inte heller ;)

2010-04-14 @ 09:56:31
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0