I'll be there when fire make you dance

Min privata dator är död. Mina bilder är döda. Mina texter är kvar. De flesta av dem. Jag vet inte vart jag ska ta vägen med denna stora sorg. Jag äter choklad och dricker kaffe och struntar i att äta. Så att jag går runt och känner mig alldeles alkoholpåverkad.  Det värsta är att datorn gått sönder av en stöt, eller upprepade småstötar, vilket naturligvis beror på att jag tvingats frakta datorn fam och tillbaka till jobbet varje dag utan datorväska. Det känns som om jag borde vara arg på någon men jag är bara arg på mig själv för att jag var så dum i huvudet och gick med på det och för att jag var för snål för att faktiskt köpa en datorväska och för att jag inte sparat alla mina bilder någon annanstans

Jag hade tänkt att göra det.

Tusentals gånger.


 


Kommentarer
Postat av: sofia

Jag förstår lite hur du känner, inte det där med att datorn går sönder. Men att allt försvinner :(

en gång försvann ca 80 gb av filmer, serier,bilder och musik. Man blir ju så förtvivlad! Men jag kan trösta dig med att efter ett tag så kommer man inte riktigt ihåg det man förlorat, vissa saker saknar man ju, men mycket glömmer man bort att man hade Ett försök att muntra upp dig

2010-04-14 @ 22:54:22
URL: http://sberglund.blogspot.com
Postat av: Charlotta Cleman

Klok flicka. Sofia.

2010-04-14 @ 23:03:01
Postat av: Awsa

<3

2010-04-15 @ 09:36:00
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/
Postat av: la mamma

Åh .. jobbigt. Jag vet hur det är. Visst har man en hel del onödigt i datorn också, men just bilderna och så där är så himla synd x

2010-04-19 @ 16:30:20
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/
Postat av: Fadren

Rätt hackare brukar kunna trolla fram det mesta även ur väldigt döda datorer så ge inte upp :)

2010-04-26 @ 11:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0