Matpengar

Och eftersom pappersabete är oerhört destruktivt så åker jag nu in till Ulm och köper mig en Barbiedocka istället...

...För mina sista slantar. Bankomatkortet är dessutom lite trasigt. Var till banken i morse och där konstaterade en söt liten och pigmentfri bankarbetar-pojke som skulle till Norge nästa år att chipet var kaputt. Tycker ändå att det är onödigt att köpa mat för sina pengar. Mat är ju hursomhelst äckligt.

Lyssnar på Rockklassikers webradio, de spelar för tillfället Tribute  (Tenacious D) . En uppenbart genial låt.

Nej allvarligt jag orkar inte vika mer papper idag och hungrig jag också. Tur att jag ljög förut och faktiskt har jättemycket pengar till mat.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0