Parenting, your doin' it wrong

Min pappa har en hemlig facebook. Jag kom på det när han mycket slarvigt uttalde sig om saker som bara en sann Facebook-användare kan veta. Och jag ställde honom genast mot väggen.

"Men du har väl ingen Facebook?"
"Jo, det har jag"


Jag blev naturligtvis stum av chock. Men tillsist var jag tvungen att svälja min sårade stolthet och fråga. "Men, men varför har du inte addat mig?"

Vet ni vad han svarade? Att han inte ville. Att han inte tyckte att det var nödvändigt att ha mig som vän på Facebook.

Förstår han inte att det ska vara tvärt om, kanske!?

Vad har han för spännande Facebook-hemligheter, anyways ?

Hmpf. Som att jag bryr mig!



Kommentarer
Postat av: Charlotta Cleman

Heja, Claes!

:)

Charlotta

2010-04-14 @ 22:58:39
Postat av: en bror

hahaha va sjukt nyfiken du blev!

2010-04-23 @ 17:52:36
Postat av: Fadren

Har du addat mig kanske...?

2010-04-26 @ 21:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0