Han tycker bara att det är trevligt

Idag har jag på mig sådana där häftiga byxor med hål i. Jag sitter alltså på mitt kontor och ser väldigt häftig ut. Jag har inte tvättat håret på ett årtionde men det gör ingenting för sen jag permanentade det så behövs det inte tvättas. Jag har sex stycken små flätor i det. Ja, ni hör ju själva hur cool jag är. Jag har dessutom en Alice Cooper bandtröja på mig. Jag är alltså definitionen av en häftig tjej.

Helt enkelt.

Idag har jag absolut inga arbetsuppgifter, två av mina tre chefer har nämligen lov. Men jag har varit nere på caféet och städat lite sedan igår. Det var faktiskt en jättelyckad kväll. Och har ni tur så lägger jag upp lite bilder från den senare i livet. Jag har också varit hos bagarn och köpt mig lunch. Är det inte fantastiskt. Jag är faktiskt himla nöjd i dag, varför vet jag inte själv. Men jag är på det där humöret som säger åt mig att var tredje minut cirkus ställa dumma frågor till den enda av mina chefer som är här. Han tycker bara att det är trevligt. :)

Kommentarer
Postat av: Charlotta Cleman

Hmm Inte tvättat håret, nä. Det där känner man till!

ÅSA!!!



Oma

2010-02-16 @ 20:27:21
Postat av: Åsa

haha ja :')

2010-02-17 @ 12:45:47
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0