Skidåkning

Sedan jag flyttade till Tyskland har jag blivit mycket sentimental. Speciellt när det kommer till skidåkning. Jag älskar skidåkning och tycker uppenbarligen att det är mycket viktigt att tala om det för alla jag träffar. Ibland kan jag inte kontrollera mig själv alls faktiskt. Nå, hursomhelst, idag är jag lycklig för Jonas har lovat att jag ska få titta på OS-skidåkningen hemma hos honom. Jag är så lycklig att jag när som helst kommer att brista i gråt. Det är någonintg allvarligt fel med mig :)

Jag började alldeles nyss spontant sjunga. Min chef skrattar åt mig.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Fadren

också byter dom där tyskarna till störtlopp just före Kallas målgång.... SUCK! (men hon vann ändå) :)

2010-02-16 @ 21:23:21
Postat av: Åsa

Ja, de är inte riktigt normala här nere :( ,)

2010-02-17 @ 12:41:09
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0