Bekännelser från Blaubeuren

Det här inlägget måste utan tvekan inledas med en ursäkt. En rätt så rent allmän en, som syftar till att förmildra följande saker; Att jag sällan med betoning på inte tillräckligt ofta skriver i den här bloggen. Att jag undanhållit er information om den pojke som kanske skulle kunna kallas för min pojkvän och som definitvit skulle bli sårad om så inte var fallet, att jag i allmänhet är dålig på att höra av mig till människor jag älskar och således är en rätt så värdelös distansvän. Att jag i hemlighet inte menar hälften av det jag säger samtidigt som jag önskar att jag aldrig sagt den hälft jag faktiskt menar. Att jag inte ens talat om för er att jag tatuerat in det viktigaste ordet i världen på min handled.

Det snöar i alla fall i Blaubeuren.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Lillbergis

Vad är det jag läser, har du tatuerat dig!?! :O

2010-01-26 @ 15:56:36
Postat av: Åsa

Men jag menar ATT jag har. Det står numera valross på min handled :O :)

2010-01-26 @ 15:58:12
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/
Postat av: Lillbergis

Ojoj, det var vågat :) Vilket språk har du valt då? Svenska? Tyska? Mongoliska? Norrländska?

2010-01-26 @ 17:17:14
Postat av: Åsa

Valde länge mellan svenska och Mongoliska alltså, men tillsist blev det svenska :)

2010-01-27 @ 10:08:02
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0