Hata, hata, hata

Idag är jag lite för varm och lite för obekväm. Vädret är blåsigt och uppkäftigt, jag har just haft en upprörd disskution som rätt snabbt övergick i ett regelrätt krig med min dator. Jag hatar allt och alla. Men allra mest hatar jag Karl Valentin. Och att göra i ordning plakat.

Jag hatar att behöva lyssna på tyska gubbar som raljerar i evigheter om hur intresserade de är av att se hur det går för de europeiska volontärerna i Tyskland.

JAG HATAR KAFFE
Jag hatar den mingröna muggen som står på mitt skrivbord.

Jag hatar att var trevlig.

JAG HATAR ATT LE.

Jag vill slå sönder någonting.

Jag hatar att få sms och jag HATAR min sms-signal



Kommentarer
Postat av: Lillbergis

Det låter som att du längtar hem lite tkr jag?

2010-01-29 @ 18:17:09
URL: http://johannabe.blogspot.com
Postat av: Moster

Hm, undrar om det förklarar varför du inte svarar på sms då? ;-)

2010-01-30 @ 18:24:47
Postat av: Åsa till sin moster

Oj, men vänta, har jag fått sms från dig? När skedde detta? Hur var innehållet, har min telefon ätiti upp sms:et eller har jag läst det och sedan glömt bort dess existen? Och framför allt, har tidningen kommit fram? :O :)

2010-02-01 @ 10:26:31
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/
Postat av: Moster

Tidningen kom fram! Axel blev enormt lycklig ;-) Jag tror att han och hans mormor mailade dig och tackade? Innehållet i sms:et var nog ungefär att jag skulle leta upp mixerstaven och kolla hur den ska skickas ;-)

2010-02-01 @ 11:04:48
Postat av: Åsa till moster

Åh, just ja det gjorde de bestämt :) :) Okay, jag kan ha fått det och glömt det är jag rädd :O Jag har blivit lite gaggig så här på äldre dagar ,)

2010-02-02 @ 16:21:55
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0