It's just a feeling.

Jag är oerhört destruktiv för tillfället. Olyckligtvis har jag gått med på att följa med Jonas och träffa hans vänner ikväll. Det betyder att jag måste vara trevlig, att jag måste le att jag måste skratta när någon drar ett tyska skämt. Att jag måste intressera mig för andra människors väl och ve och att jag måste berätta varför jag bestämde mig för att åka som volontär. För jag har en känsla av att det inte uppskattas om jag ber alla som tilltalar mig att hålla käften.

Min lägenhet är väldigt väldigt stökig. MAMMMA kom hit och städa åt mig? :')

Kommentarer
Postat av: la mamma

He he, tur att man var på säkert avstånd där ...



Hoppas det gick bra med kompisarna - nu blir det kanske snart släktträff också :p



xx

2010-02-01 @ 10:01:47
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0