Blödsinn

Men är det bara jag som inte är en god människa eller? Är det bara jag som inte tycker om människor som är klokare och sötare än jag. Som inte njuter av att titta på vad andra har för spännande saker som är för dyra för mig. Som inte gillar "Men det är ju så roligt för henne". Främmande människor ska ge blanka fan i att ge ut sig för att ha det bättre än jag! Basta.

åh, gudars vad trött jag är nu. Och tröttare blir jag av vetskapen av att jag har ett helt litet diskberg väntandes på mig därhemma.

Jag är inte alls osympatisk. Tvärtom är jag mycket sympatisk. Trevlig. Ja, rar, skulle jag till och med vilja påstå. Och kom inte och påstå att jag ger mig på oskyldiga människor. Jag skulle aldrig drömma om att göra den här inställningen till livet direkt personlig.

Det är lite därför jag inte hejar på Tyskland. Tyskland vinner ju ändå, liksom. Australien däremot. De kan ju behöva lite hjälp. Koppla ihop dessa två resonemang. Och förstå att det hela är...

....blödsinnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0