Den nya Orelis

Min helg tyckte att det var roligt att springa ifrån mig och nu sitter jag här på kontoret igen. Bredvid mig talas det spanska så att det bara skriker om det. Daniel, den nya volontären också han från Argentina och Orelis avlösare  Orelis du fååår inte åka, Du får inte lämna mig! Älskling, Argentina är jättelångt bort ju!! :( kom igår. Orelis är glad förstås, och pojken verkar nog trevlig även om han inte pratar så mycket annat än spanska. Om 6 veckor ska han ta över Orelis jobb och nu skolas han in. För språkets skull, alltså. Så svårt är inte jobbet att man behöver 6 veckors inskolning.

Tycker fortfarande inte att det känns okej att Orelis snart ska åka hem. Går nog in i en djup deprission nu.

Tjarå

Kommentarer
Postat av: la mamma

Åh det förstår jag, att du kommer att sakna henne hur mycket som helst ... :(



2010-03-22 @ 16:35:56
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/
Postat av: Lill-Bergis

Så du menar att du ska bo med en pojke framöver? Vad säger jonas om det? :o

2010-03-22 @ 17:43:31
URL: http://johannabe.blogspot.com
Postat av: Moster

Om du blir ensam så skickar jag ner Axel ... Han älskar Tyskland, landet med Transformerstidningar ;-)

2010-03-22 @ 18:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0