Seriemord och magiska nycklar

Igår kväll när jag kom hem från Kaféet och tänkte stupa i säng låg det en nyckel och 10 cent på min täcke. På nyckeln hade någon ristat in ordet NOT. Och jag insåg naturligtvis att jag hamnat mitt i en skräckfilm och informerade genast Orelis om att vi var tvungna att vänta oss besök av onda krafter i natt. Förmodligen, sa jag, förmodligen kommer ingen av oss att överleva natten.

Jag kunde inte för mitt liv komma på varifrån nyckeln skulle kunna komma ifrån, den såg då alldeles för modern ut för att passa i något av lägenhetens lås. Det var på det hela taget mycket spännande där ett tag.

Sen ringde Jonas och sökte sin husnyckel. Jävla glädjedödare liksom :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0