Sommar

Sommaren är här förresten.

jo Tyskland tyckte att det var viktigt att hoppa över våren som ju normalt inträffar om en månad eller så och ge oss svensk sommarvärme.

Jag klagar inte, jag spelar fotboll med min nya argentinska familj och äter glass vid Blautopf*

* En pytteliten konstgjord sjö som alla här i Blaubeuren är vansinnigt stolta över. Tyska turister strömmar hit och Blaubeuren blomstar och det kan man ju förstå jag menar det är ju ändå en 10 kvadratmeter stor sjö med ankor i...

Kommentarer
Postat av: Fadren

Här är det vinter, väldigt mycket vinter, åtminstone här i Skellefteå. Jag och dina större bröder är här, de för att åka skidor och jag för att valla.. är det rättvist? Fast jag har åkt en mil i snögloppet idag! :)

2010-03-26 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0