Raindrops keep fallin on my head

Här sitter jag i en tysk liten småstad där det bara regnar och regnar. I precis sex dagar har det hällt ned. Jag är ruskigt förkyld har just fått en halv jordgubbstårtebit av hon som jobbar på kontoret mittemot. What more can I say?
Går hem nu i regnet och lägger mig under täcket (eventuellt målar jag också en destruktiv tavla som med färger och former beskriver hur dåååligt jag mår, vi får se) tills det är dags att jobba igen (kl 19.00)

Till min barngrupp kan jag inte ta mig idag för det är ingen som kan skjutsa mig och ingen som vill betala för att jag själv ska få ta arbetsbilen. Lite trist, vi skulle ha spelat Sätta-svansen-på-grisen..




Kommentarer
Postat av: emelie

svar: hahaha tack :D



Hoppas du har haft en riktigt bra torsdag :)

2010-05-06 @ 20:40:58
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Fadren

Krya på dig!

2010-05-06 @ 21:06:17
Postat av: Charlotta Cleman

Här kommer ännu flera bli frisk snart- hälsningar från Oma.

Var rädd om dig, Kleines!

2010-05-06 @ 21:38:59
Postat av: Maria

... but that doesn't mean my eyes will soon be turning red :)



Krya på dig!

2010-05-06 @ 23:15:18
URL: http://bouya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0