ALL BY MY SELF, DON'T WANNA BE ALL BY MY SEEEEEELF

Okej idag är ingen bra dag. Idag hatar jag alla. Speciellt, tja ni vet, alla idioter som känner att de måste blogga om hur mycket de shoppade igår/idag/iförrgår. Förstår de inte att shopping är äckligt. Att konsumtion i dessa mängder INTE är nödvändig.

Ja, och förutom att hata dessa människor (och alla andra människor) så har jag idag snott godis från min chef. Det står liksom en stor låda med sådana där egentligen VIDRIGA haribo-gelé-saker på hans skrivbord och han är på semester. Det är inte som att han skulle sakna ett par. Fast det vore ju förstås lite pinsamt om han skulle klampa in när jag står där och eh... stjäl?

Hursomhelst, har jag lite ångest eftersom jag för tillfället är alldeles, alldeles ensam i Blaubeuren. Nej, här finns inga andra människor. De är på semester. Det finns inget att jobba med och inget att göra. I morse försökte jag ge mig ut och springa, plattfall. Jag har försökt att skriva men inspirationen är visst också bortrest. Jag har försökt muntra upp mig på alla möjliga sätt. Med choklad, med böcker, med filmer. Men nu har jag bara huvudvärk.

Och vet ni vad jag ska göra nu. Straffas. Jag ska fan titta på generation fett. För att TV3 play råkade ha reklam för det.  Så lågt trodde jag aldrig att jag skulle sjunka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0