Den bästa dagen i hela våra liv

ingon, sage: AAAANDERS!?

Ich sage: JÖRGEN, åh mitt hjärta så bra att du är här

ingon, sagt: Det tog sin tid. Vad gjorde du?

Ich sage: Var ouppmärksam

ingon, sagt: Åh.  Jag ska ha dansuppsvisning i december. Kommer du? (jag är liten flicka)

Ich sage: Jag kommer, Hjärtat. Hahah fan känner hur mkt jag ser framemot det redan nu, mitt lilla Hjärta i danstrikåer!

ingon, sagt: Hihiihhi iiih

Ich sage: Det ska bli såååååå mysigt. Därefter måste vi dricka varm choklad!

ingon, sagt: Definitivt. Och gå på julmarknad

Ich sage: Och glögg, Hjärtat, glöggen är viktig

ingon, sagt: Glöggen är mycket mycket viktig!

Ich sage: Det kommer att bli den bästa dagen i våra liv!

ingon, sagt: I sanning! Det ska bli den beste tagen i hele vores liv!!

Ich sage: BESTEFAR

ingon, sagt: och jeeee

 

När jag kommer hem igen från detta förlovade land så tänker jag besöka min syster Jörgen konstant. Inte bara i December, på dansuppvisningen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0