Endags-semester med Barbie

Idag var jag och min bästa väninna, Barbie, i Lindau, en tysk liten stad som ligger i Bayern direkt vid Bodensee (Tysklands största sjö) Det var i sanning en väldigt, väldigt fin stad och jag rekomenderar alla att besöka den. Dessutom visade den sig vara en alldeles ypperlig plats att strosa runt på om man hade med sig en Barbiedocka utan huvud. Ett litet tipps, att komma ihåg


 

 

Barbie visade sig vara en sån där jobbig varelse som faktiskt betalar för att titta i sådana där turistkikare...



Eftersom hon har så korta ben var vi ju tvugna att stanna och vila rätt ofta.



Vinka till kameran, tjejen!

 

Näe men i ärlighetens namn så blev Barbie lite för ansträngande till slut. Och det är då det är så väldans praktiskt att hon är så liten. Hon kan liksom inte göra motstånd om jag vill proppa ned henne i ryggsäcken :)

Utan Barbie njöt jag en stund av Lindaus alternativa och  undangömda konst tills jag tog tåget hem till ensamheten igen.

Hamnen .



Utskiten




Kommentarer
Postat av: la mamma



Underbart! :D

Du skulle ha bett en förbipasserande att ta ett kort av dig och Barbie tillsammans också :)



2010-09-08 @ 09:06:22
Postat av: Fadren

En freudiansk felsägning, eller?

2010-09-08 @ 23:13:55
Postat av: Anders

Vad pratar du om far?

2010-09-09 @ 17:32:56
URL: http://envalrossityskland.blogg.se/
Postat av: Julia

haahah utskiten :O

2010-09-09 @ 19:01:25
URL: http://juliatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0