Väntan

Här sitter jag och väntar på att min chef som skulle ha varit här för en halvtimme sedan äntligen ska dyka upp så att vi kan börja med den där förbenade Youthpasset som vi egentligen skulle ha gjort under hela året. Jag tröstäter Toffifee och undrar var han har tagit vägen, kanske brinner det någonstans? Isåfall är han ursäktad (han är sån där brandman och ibland piper det och så måste han rusa i väg. Ni vet vad jag menar.) om det inte brinner någonstans är han inte ursäktad utan måste själv brinna.

Nu kommer han visst :)

Adjö då

Kommentarer
Postat av: Julia

Ååååh TOFFIFEE!!! godaste godiset ever! och bästa tröstätargodiset! :)

2010-09-22 @ 18:02:45
URL: http://juliatyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0