Tröttis

Ja, jag ber om ursäkt för att jag varit så frånvarande. Jag jobbar. Och när jag inte jobbar vill jag inte sitta på kontoret och skriva blogg. Då vill jag sova. Eller något liknande i alla fall. Jag är medveten om att jag är svår att få tag på. Det är för att jag är apatisk och inte orkar svara på mejl.

Vädret är fantastiskt förresten. Igår trodde jag att jag skulle smälta. Dani* drog runt mig i en kärra som skulle lämnas tillbaka till dagis, och sen puttade han ner mig i en fontän. Det var en såndär vanlig arbetsdag :)

I övrigt kommer jag hem över studenten.

Och ikväll ska jag träffa ännu än av dessa människor som jag inte känner men som jag kommer att lära känna eftersom det är sådant man gör som volontär. Vi ska träffas på ett Café och prata svenska med varandra.

Förresten så ska ni vara stolta över mig. Jag är bra.

Over and out.

*Den nya Orelis, som är en aning mer agressiv och manlig än den gamla, vilken jag gärna vill ha tillbaka inte för att det är någotsomhelst fel på den nya men för att den gamla var så himlans bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0