Sextonde december tjugohundranio

Okej, så jag kanske har varit lite inaktiv här den senaste tiden. Men jag har haft väldigt mycket att göra. Okej? Först fanns det liksom överhuvudtaget ingenting att göra här på kontoret, nu finns det ungefär hur mycket som helst. Och mitt liv ha trasslat till sig lite grand, en aning. YTTEPYTTELITE :)

Det bästa som har hänt är i alla fall att det började snöa i fredags natt och än har det inte slutat :) Det betyder på intet sätt att det har kommit mycket snö för i Tyskland snöar det i en hemskt mesig och långsam takt. Men det är i alla fall kallt och är det någonting jag tycker om så är det att gå till jobbet på morgen och få andas frisk kylig luft samtidigt som jag omges av långsamt fallande snöflingor. Just ja GÅ till jobbet. Min cykel kände nämligen en morgon för att tappa kedjan och sno den några varv. Eller så var det någon annnan som trodde att min cykel ville ha det så. Sådant vet man ju inte.

Trodde inte att jag kunde ha en sån här gräslig hemlängtan, men uppenbarligen, gott folk, uppenbarligen. På måndag klockan åtta kliver jag av tåget i Sundsvall. Det känns fint.

Kommentarer
Postat av: Fadren

Du är så välkommen!

2009-12-16 @ 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0