Arbete?

Visst får man ha på sig mjukbyxor och en T-shirt som det står I 'dont give a fuck cause I'm in the Frogforce på, är man jobbar på kontor?

Jag har dessutom valt att kombinera det med fett hår, som jag visserligen dolt i en hög hästsvans. Feel beautiful, you are beautiful..

Dagens arbetsuppgifter:
*Skriva klart en text om mig själv och mitt arbete här i Blaubeuren, kommer att ta ett år eller två eftersom den tydligen ska skrivas på tyska. De är så språkonservativa tyskarna, vill inte vidga sina vyer med svenska texter :(

* Läsa igenom en enorm pappersbunt som behandlar det här med att lekfullt disskutera migrationsfrågor med barn. Också detta på tyska. Jag undrar förresten vad jag ska göra med informationen sen, kanske är det meningen att jag ska planera någonting? Han som gav mig dem (en av mina chefer) sa bara att jag skulle läsa igenom och fundera ut någonting, kommer inte riktigt ihåg vad. Kanske förstod jag det aldrig utan nickade och log ändå. Det var dumt, Åsa.

* Överleva min rumskompis förfärliga musik som hon naturligtvis tar med sig till jobbet.




Kommentarer
Postat av: Charlotta Cleman

Var försiktig med att nicka och le (speciellt mot män över 25) om du inte förstår vad de säger!

Förresten: Nu är det FEM år sedan jag tvättade ditt hår! Så det är på tiden att du försöker själv!



Vad är det för hemsk musik hon spelar? Ska mormor skicka ett par öronproppar?

Tschüss süsses Kind

Oma

2009-10-30 @ 12:51:11
Postat av: Jörgen

NUUUUU KOMMER JAG, ANDERS!

2009-10-30 @ 22:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0