Här bjuds det på kommentarer

Här bjuder jag på lite kommentarer från nära och kära:

"Vadå flytta till Tyskland, varför det?"
"Jaha? Så du ska flytta till Tyskland. Ensam. Och jobba som volontär. Jaha. Eh, varför?"
"Nej, åk till Umeå med mig istället!"
"Nej, men du måste ju vara hemma och vara sur ju"
(/Lillebror, det betyder att han älskar mig och att jag är en trevlig, harmonisk och bra människa)
"Hur tänkte du med Tyskland?"
"Nejmen ska vi inte flytta till Gotland och skaffa getter istället?"

"Meen Åsa, Tyskland?"

Och som ni ser är majoriteten överväldigande positiva till flytten :)
Det blir inga fler tyska ord då den tyska ordboken är nedpackade tillsammans med sugröret och gamle gode Ragnhild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0