Fet och sned text

Jag har alldeles nyss kommit tillbaka från ett litet samtal med min chef. Samtalet hade ingenting att göra med att jag med uppenbart uppsåt försover mig varje morgon. Vi bor ju ändå i Blaubeuren och som jag tidigare nämt respekterar man här tider lika mycket som man respekterar alla småstenarnas önskan att målas vinröda.

Nej,nej min chef ville bara att jag skulle ta på mig ansvaret för en grupp ungdomar som vill samla in pengar till Haiti. Det låter väl mysigt :) Sen ska jag planera ett tre timmar långt "seminarium" för en annan grupp barn/ungdomar med tema integration. Känns bra att få mindre kontorsarbete

Tänkte bara att jag skulle dela med mig av det. Det är ju när allt kommer omkring det den här bloggen är till för. "Skriv allt som har med ditt EVS år att göra", sa min Mona innan jag åkte. Och jag kan inte låta bli att undra om den här bloggen inte innehåller lite för mycket konstiga erkännanden (så som att jag duschar och äter clementiner samtidigt, lyssnar på Roxette eller att jag inte får se på OS-tillräckligt ofta..) och lite för få konkreta reflextioner om mitt arbete.

åh, andra sidan

Jag äter clementiner och duschar under mitt EVS år, därför måste det rimligen löpa under kategorin "ha med mitt EVS-år att göra"

PS. inte heller jag vet varför texten plötsligt blev fet och kursiv. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0