All I want for christmas is...




....En ny stekpanna?

 

...(Ett litet tips till alla er där ute som inte är fullt lika intelligenta som jag;
 Stålull och stekpannor tycker inte om varandra)
 

Lockigt hår Det är helt enkelt mer hårdrock.

En tam valross

Raggsockar För att kunna bibehålla mitt rykte som raggsocksflickan här i Tyskland

Oljefärger, penslar och dukar Nu när jag inte längre lever i skuggan av min duktiga syster och mor vill jag passa på att måla så många lagom fula tavlor som möjligt :)

Riktiga hörlurar - Vet ni hur deprimerande det är att lyssna på bra hård rock i ett par reklamhörlurar från Phillips? :(

Högtalare - Samma visa igen, min laptop håller helt enkelt inte måttet...

Allehanda mysiga och miljömärkta saker så som eeh hmmm, äsch inte vet jag. Ge mig kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0