Min rumskompis och Manowar

Min rumskompis gillar Manowar.
Jag vet.
Jag har inte heller riktigt fått in det i skallen. Manowar och spansk smörmusik.

Vill ni höra hela historien? Jo det var en gång så att min rumskompis också köpte en ny mp3. Men hon hade ingen dator så hon bad mig att få låna min och kanske kolla igenom min musik för att se om hon hittade någonting hon gillade. Det fick hon naturligtvis, även om jag tvivlade starkt på att hon skulle finna någonting som hon tyckte var hörbart. Men så utbrister hon plötsligt "Ich mag dises" och sätter igång en Manowar-låt.

Så hon fyllde sin mp3 med Manowar.

Så i morse till frukost lyssnade vi på Manowar.

Jag är själv inget fan av bandet. Frågar faktiskt mig själv varför jag har en massa skivor med dem sparade på datorn. Det var lite som den där gången när jag upptäckte att jag hade 300 Poison-låtar i datorn. Jag som avskyr Poison.

Men nu tillbaka till det smått överraskande ämnet Manowar. Jag visste faktiskt inte ens att det fanns människor som gillar Manowar, och jag visste definitivt inte att någon som gillar Manowar samtidigt kunde gillar spansk smörmusik och popmusik. Vet ni ens vad vi talar om förresten. Här låt mig visa er:



Hihi, den här låten är förresten helt fantastisk.
Jag menar är de inte söta killarna i Manowar?
Det är nog därför min rumskompis gillar dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0