Das Vampirpferd ist zurück!

Helt oskyldigt satt jag i köket, det var en kylig oktoberdag och framför mig stod en skål med Gummibären. Och så långt var det hela frid och fröjd. Men så plötsligt kastade sig de små färgglada björna ur sin skål och bildade en fasansfull varning på bordet framför mig. Med hjärtat i halsgropen betraktade jag scenen och när jag äntligen kunde läsa det som skrivits fick skräcken mitt hjärta att sluta slå. Nu kan jag inte blunda för sanningen längre, das Vampirpferd är tillbaka! :O



 

 


och nu går ingen säker... :(

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Jag visste att den här dagen skulle komma. Mörkret växer sig allt starkare, men det goda kommer i slutändan att segra!

2009-10-27 @ 15:09:32
URL: http://ameow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0