Fräsch tjej 18, söker sällskap

3 oktober, 2009

12:15 Alldeles ensam. Rumskamraten, som förresten röker -Vi har fortfarande gasspis och jag är fortfarande rädd för att dö..- har åkt någonstans över helgen. Det är väldigt skönt att vara ensam. Men jag fattar fortfarande inte hur man använder duschen. Fräsch tjej 18, söker sällskap...

I skafferiet fanns mjuka potatisar. I kylen fanns mögliga, bönor, tomater, plommon och champinjoner. Igår handlade jag nytt men jag har inte vågat slänga det gamla än. Borde kanske säga till om det. Ja, jag vet inte. Nämnde jag att hon bara pratar tyska och spanska? Vi har så att säga lite svårt med kommunikationen. Men hon verkar faktiskt väldigt trevlig och inte ger hon upp försöken att kommunicera bara för att jag inte förstar nagonting...


Kommentarer
Postat av: Simon

Hahaha. Det är det som är bra(?) med latinos, de håller aldrig käft! En dag ska du se att ni kan prata. Vart var hon från igen, Sydamerika nånstans?

2009-10-03 @ 16:41:04
URL: http://simonsjostrom.se/spanien
Postat av: Simon

Ah just det! Du kan slänga den mögliga maten och säga till bruden "Estaba mohoso (Det var mögligt)" hahaha. Man uttalar inte h:et så mohoso blir typ mo-åså. :D

2009-10-03 @ 16:43:34
URL: http://simonsjostrom.se/spanien
Postat av: Efraim

Bor du med en spanjor? :0

Det suger att dela lägenhet med andra ibland. Sâ var det för mig i alla fall... Mina grannar var jobbiga, även polisen tycket sâ.

2009-10-04 @ 00:04:42
URL: http://chicchanatokikara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0