Gasspisen hatar mig :(

Och gasspisen då. Ja, jag har nästan lärt mig att få igång den nu. Har lagat mat två gånger och använt en och en halv tändsticksask... ducktig tjej! Har också frågat George om jag kan få en brandvarnare till lägenheten. Detta ska fixas. Och, eh, ja, jag är världens fegaste människa och vill inte leva utan en brandvarnare. Acceptera detta och gå vidare! Bjuder på en Bild på ett Blaubeur-iskt landskap innan jag cyklar hem för att återigen tampas med spisen.

Cyklade runt här igår, det var nära att jag försent upptäckte att cykeln faktiskt inte har så bra bromsar. Jag vet, jag vet, det ser platt ut men ni ser det där berget, vägen går upp på det



Kommentarer
Postat av: Simon

Åhhh man kan cykla i Blåbär! Not cool yo! Det kan man ju inte i Elche.

2009-10-05 @ 11:26:37
URL: http://simonsjostrom.se/blog
Postat av: la mamma

Den där George borde tänka själv tycker jag :/ men det är bra att du håller efter honom!



Ser ut att vara fina cykelvägar :)

2009-10-06 @ 16:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0