Livskris

Jag är inne i någonting man skulle kunna kalla en livskris. I morgon ska jag föröska bota den med att åka till Europapark med Sissy och Jonas. Europapark är alltså ett nöjesfält. Ett rättså massivt och gigantiskt.

Det är rätt lustigt,  i förmiddags när jag var och köpte mat råkade en Barbiedocka följa med hem. Nu sitter hon bredvid den andra och väntar på att bli massakrerad, ni vet vad jag talar om. Vad jag talar om. Och så frågar hon sig varför hon alltid har slut på pengar..

Hur som helst, har jag ingenting att göra på jobbet förrän i mitten av september. Tycker det är lite spännande planerat, varför i hela världen har de en volontär i tjänst då? Jag har alltså i praktiken ledigt fram till dess. Har verkligen ingen aning om vad jag ska ta mig för. Jonas byter ju ut Tyskland mot Rumänien, av alla platser, på måndag. Sissy åker till Berlin, och den nya Orelis till Spanien. Och det var faktiskt hela Blaubeurens ungdomar det.

Feck

för att citera en stor man

Kommentarer
Postat av: la mamma

Mycket tid till kreativa massakrer då ;)

2010-08-24 @ 08:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0