Will your system be alright when you dream of home tonight?

Jag är tillbaka. Jag lever. Jag sitter på mitt tomma kontor och äter stulen choklad. Dricker kaffe. Waldheim är över. Tacka gudarna och prisa taket. Det har varit väldigt roligt, väldigt ansträngande och väldigt främmande. På ett av fritidshusets väggar står det med färgglada bokstäver"Asa is the best" och jag är tillfreds med det. Jag tar semester nu. En vecka minst. Sen har jag cirkus en månad kvar i detta germanska land. Det är ändå bra nu, jag vill snart hem till min katt och mina bröder. Jobba och tjäna pengar, är planen där hemma. Sen resor och liv. Studier med antar jag.

Tillbaka till Waldheim, skogshemmet, jag vet inte var jag ska sluta eller börja berätta. Därför sammanfattar vi det hela med att det fanns människor som borde tänka över sina alkoholvanor, barn som borde få lite hyfs inbankat, medarbetare som borde pussas på och uppgifter som gjorde livet ljust och de som tja inte var de roligaste. Det kommer nog bilder och bättre förklaringar efter semestern.

Jag är så trött nu. Och mitt bakhuvud är lite bomullsfyllt och näsan lite täppt.

Are we human or are we dancer?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0