OS-guld OS-guld OS-guld!

Åh, och sen så var det ju det där underbara som hände i lördag kväll. Johan Olsson, Anders Södergren, Marcus Hellner. Fan vad nervös jag var. Var tvungen att skrika lite, där i TV-soffan. Och tyskarna de var också glada. Tobias Angerer tog ju silver. Tyskarna var till och med lite för glada. Tysk TV fokuserade LITE FÖR MYCKET på Angerer och alldeles för lite på svenskarna. Vad fick de liksom. En liten närbild och ett lagom torrt konstaterande"Ein gutes Rennen von die Schweden" KILLARNA SKA JU HA BRAGDGULD FÖRFAN. Mest bilder fick jag se på en utpumpad Angerer. Mest intervjuer fick jag höra med Angerer och tysklands förbundskapten. Åh, jag saknar Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0