Internationale Grüne Woche


Håller på att läsa in mig på ämnet hållbar utveckling förresten. Måste ha lite kött på benen (höhö, läs fakta) inför Berlin. Chefen ville att jag skulle berätta lite om Sveriges förhållningssätt till problemet, nämligen. Och trots att jag anser mig vara intresserad av frågan vet jag pinsamt lite. Fasr Sverige verkar ju riktigt duktiga på det det där. Se bara på The SymbioCity concept. Allvarligt, jag gillar mitt arbete just nu, det är intressant, intressant, intressant :) Även om jag inte riktigt förstår hur jag på onsdag ska kunna stå i en monter på miljömässan och disskutera dessa frågor på tyska. Så där jag nu vet ni vad den grejen går ut på också. Det roligaste med resan är att det på packlistan står att vi ska ha med oss kaffekoppar och en kaffemaskin.

Här har ni förresten en länk till hela grejen Internationale Grüne Woche

Ska nog ta mig en två timmars lunch nu :)

Kommentarer
Postat av: Sofia Berglund

HAHAHHAH Även att jag nyss skrev en rapport den här veckan ( till nästa lektion: arbetsmiljö och säkerhet) med frågeställningen : HUR FÅR MAN HÅLLBAR UTVECKLING?

HAHAHAHAHAH FAN VA LIKA VI ÄR KÄRA DU

Och ja ! visst skulle en mansröst vara härligt ! :P

2010-01-14 @ 12:14:25
URL: http://sberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0