Zurück

Jag borde förmodligen blogga. Jag borde berätta för er att jag är hemma (eller ni vet, borta) igen. I Tyskland noch mal alltså. Det är bara det att jag inte orkar. Vill inte, vill inte, vill inte. På fredag fyller jag år, folk insisterar på att jag måste fira det. Folk kan gå och dö. Ja ni hör ju på vilken nivå jag nu jobbar. Snart ska jag ned till cafét och laga mat, förmodligen pasta med ost. Idag har jag dessutom designat ett plakat för Fredagsbion och gått runt och lämnat ut det i Blaubeurens alla affärer.

Det sitter förresten en katt i elektronikaffären på andra sidan gatan. Jag vet inte varför, förmodligen jobbar den där.

På tisdag åker min rumskopis, min chef, en volontär från Danmark och jag till Berlin för att delta i någon miljövecka. Det tar tydligen bara 6 timmar med bil till Berlin härifrån. Det är autobahns fel, eller förtjänst om man så vill.

Adieu


Kommentarer
Postat av: Sofia Berglund

Sofia läser : dejta någon miljonär... Då märker hon att hon såklart läser fel!

2010-01-12 @ 22:00:14
URL: http://sberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0