Avdunstning

Det har varit en lång helg och nu är det så varmt så att man smälter. Såg mysigt ut att äta frukost på verandan i morse tyckte jag och lyckades trots Jonas invändningar om att det var för varm övertyga honom om detta. Vi höll ut i ungefär två minuter sen smälte vi bort och avdunstade.

I kväll ska jag få lära mig hur man lagar den sydtyska specieliten Spätzle och så har vi ju Tysklands förlust mot England att se framemot såklart :)

Själv ska jag gå hem och måla en tavla nu tror jag.

Slutligen anser jag att Kartago borde förstöras och i övrigt var jag på Studentbal med Jonas i fredags i, då min ekonomi inte tillåter annat, en mycket lånad outfit.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0