Ohne BH durch Blaubeuren.

Naja. Har precis skrivit ut flygbiljetten hem. Idiotdatorn krånglade såklart och fötterna gör ont för de brändes sönder av asfalten på väg hit. Nej jag tänker inte ta på mig skor. Det är alltså varmt förresten. Kallar det värmebölja, Jonas kallar det vår. Påmin mig om att jag ska slå honom..

Titeln är finurlig va? jag har blivit tjock förstår ni. Gravt överviktig som ni nog märker om ni tittar på bilderna i föregående inlägg. Hursomhelst kan jag inte stänga min sommarklänning längre. Fan! Gick precis som jag slopade BH:n. Blev lite platt och ihoptrckt och obekvämt och så. Men vem fan bryr sig. Sommrar kräver sommarklänningar. Tänker i vilket fall ignorera att jag blivit tjock så här på äldre dar.

TJOCKIS

I en annan del av världen har jag fått pengar igen. Det är inte alls lika kul som att äta småsten. Men det funkar väl det också :(

En slutkläm!

Jag var i Augsburg i Torsdags på Ausladsstamtisch (Utlands-stam-bord höhö) Min absoluta favoritsak med att vara volontär. Man träffar så mycket folk och är så interessant. Och viktig. Bakade chokladbollar och låtsades att det var svenskt. De älskade chokladbollarna. Finns tydligen inte i Tyskland. Ännu ett bevis. Tyskland suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0