Bye, bye, liebling goodbye

I måndags for min älskade argentinska hem. Det var det jobbigaste avskedet n´gonsin. Vet ni hur långt bort Argentina ligger? ... Jättelångt bort. Jag är osäker hur jag ska överleva ensam i min tvårumslägenhet utan henne. Jag är osäker på hur jag ska kunna göra mitt liv roligt om inte hon är här. 

Vet ni jag var riktigt orolig innan jag kom hit, att bo med en argentinska, tänkte jag, det låter ju som att det kan bli jättejobbigt. Så var det världens underbaraste kvinna.

Och så åker hon hem igen. Och man inser hur stor världen är. Alldeles för stor.

Med sig hem har hon med sig texten till långa bollar på bengt. Bara en sådan sak liksom.

"Liebling? Ich kan was in schwedisch"
"Was?"
"loonga bollar på Bengt"

Och det visar sig att hon när hon lånat musik från min dator fått med sig Sabatons version av "Långa bollar på Bengt" och älskar den.

Usch vad... ensam jag känner mig nu.



För övrigt är jag just hemkommen från München och ska sova nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0