Abschiedsfestle

Ibland stör det mig att jag inte har Sveriges största blogg, jag menar, jag är så jävla mycket bättre än alla er andra. Det är typ bara jag och Jörgen som håller standarden i blogg-Sverige.

Den enda anledningen till att jag skrev ovanstående lögn är att jag är lite nervös för min avskedsfest i morgon. Tänk om ingen kommer, tänk om alla har astråkigt, tänk om de ba "fan va skönt att hon sticker" fast på tyska då. De har formligen tvingat mig att ha det där festhelvetet jag ville ju bara sticka, vinka lite sådär coolt med en vit näsduk och åka iväg för att aldrig återvända. MEN ICKE SA NICKE. Avskedsfest ska det vara. ångesten.

Ska ringa hem till min mamma nu, med ett urbilligt "vorwahl" typ man slår in ett nummer före numret och så vips kostar samtalet typ ingenting. Tyskland ligger före Sverige på det området. Sen ska jag gå hem och laga mat. Min mamma kommer att komma tlll München* under Oktoberfesten. Min mamma kommer att dö. Hihi. Mamma oktoberfesten firar 200 år i år. VIEL SPAß liksom :) Lederhosen for life <3

*Hon far vidare till MIG sen, egoboost min egen mamma vil besöka mig. PILUTTA er.

Urspårad.

Kommentarer
Postat av: la mamma





I have a cunning plan ... ;)



2010-09-24 @ 18:30:21
Postat av: Jörgen

HAHA! Grattis oktoberfesten!!

2010-09-25 @ 11:11:04
URL: http://ameow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0