Flådd höna

Han sköt mig inte.
Han var inte ens där.
Vicerektorn sköt mig inte heller, han var trevlig. Men jag strulade till det ändå. Visste ni att jag är världens sämsta kontorist? Jag är full av oreda hela jag, jag är ett trasligt garnnystan. Jag är en höna! Men jag har löst det nu igen, ett nyrullat garnnystan, en flådd höna. Ni hör ju, det börjar spåra ut. Den flådda hönan var definitivt en urspårning. I alla fall, jag hade missuppfattat en massa saker bara, tänkt fel och i omvägar, blandat ihop datum. Så går det efter två veckors ensmhet. Lite pinsamt.

Igår såg jag ännu en dålig film förresten, Die Geisha. Se den inte.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

En höna!

2010-09-14 @ 19:42:18
URL: http://ameow.blogg.se/
Postat av: Fadren

Alltså vad då spåra ur. Det är underhållande, definitivt kul. Skriv på, din penna glöder. Ta vara på det! KRAM!

2010-09-15 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0