Mat

Jag har inte gått hem än. När jag väl gör det så ska jag laga mat. Men det är så jävla destruktivt att laga mat till sig själv. Men jag ska steka svamp och potatis och lök tror jag.

Übrigens
borde jag snart ta tag i mitt Youthpass snart (upprepning av ord, men det skiter väl jag i) ni vet det där som jag måste skriva om min tid här och sen kan använda till mitt CV. Eller något i den stilen. Vilket språk ska jag skriva det på egentligen? Tyska, engelska eller svenska? Och varför har jag ignorerat denna uppgift och avsiktligt undvikigt att skaffa mig information om hur man egentligen skaffar sig ett Youtpass eftersom det alltid varit så förbannat lång tid kvar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0