Pengar i sjön

Igår såg jag en urdålig film. Det finns visserligen rätt så många saker som gör mig förbannad men väldigt få saker gör mig så arg som när någon har vågat sig på att göra en riktigt, riktigt dålig film. Det här var tillochmed en film som borde varit bra, den bar inga tecken på att suga. Hilary Duff spelade tillexempel inte huvudrollen och den hade inte heller någonting med att förlora oskulden att göra. Stefan och Krister var inte ens i närheten av att vara med FÖRBÖVULEN.

S
å, filmen hette The Langoliers och den bjöd på en räcka av värdelöst skådespeleri, dåliga effekter, omotiverade handlingar UND SO WEITER. Därtill var filmjävlen tre timmar lång. Och jag hade köpt den eftersom jag kom ihåg att jag läst och gillat boken. KASTA PENGAR I SJÖN är kärlek. Någon, ressigören förslagsvis, måste få betala för det här. AV MED HUVUDET.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0